Регулювання впливу комплексних ігрових рішень на сферу Е-спорту в Україні
DOI:
https://doi.org/10.58423/2786-6742/2024-5-465-483Ключові слова:
інтерфейсні ресурси, зміна витрат, ігрові рішення, периферійні пристрої, сервіси, використання периферіїАнотація
Комплексні ігрові рішення впливають на сферу е-спорту через інтерфейсні ресурси гри та стресори кіберспортивної аудиторії. Ці ігрові рішення унікальні для кожної країни, оскільки враховують особливості операційних систем та їх інклюзивність, рівень комунікаційного розвитку, покриття основними ігровими сервісами тощо. Відтак, державні органи, що реалізують державну політику у сфері економіки мають розробляти заходи з регулювання впливу комплексних ігрових рішень у галузі е-спорту. Метою дослідження є визначення особливостей регулювання випливу комплексних ігрових рішень на сферу е-спорту України через вирішення "завдання про цілочисельний рюкзак". За результатами дослідження звернено увагу, на той факт що сформований комплекс моделей комбінаторної оптимізації ідеальний для унаочнення специфіки державного регулювання впливів комплексних ігрових рішень на сферу кіберспорту та державної підтримки комплексних ігрових рішень. Доведено, що потреба в таких моделях виникає, оскільки реалізація комплексних ігрових рішень в е-спорті потребує трансформації інтерфейсних ресурсів та синтезує витрати, які мають бути покриті учасниками цільових формальних груп (а саме їх кіберспортивною аудиторією). Звернено увагу на той факт, що при недостатньому, з погляду розробника/видавця, рівня покриття таких витрат, він прагне збільшити його, перекладаючи частину витрат на кіберспортивну аудиторію. Констатовано, що в Україні таке становище наявне при реалізації комплексних ігрових рішень за Blizzard Entertainment, Riot Games, PUBG Corporation, Valve Corporation. Закономірно Мінекономіки спільно з Кабінетом Міністрів України мають встановити вимоги до рівня покриття витрат на трансформації інтерфейсних ресурсів. Це допоможе унеможливити становище, коли це створює екстремальний вплив на кіберспортивну аудиторію, зокрема обмежує розвиток цільових формальних груп розробника/видавця та провокує несанкціоновану розробником ігри діяльність геймерів, яка змінює поведінку гравця, завдяки застосуванню спеціально створених або модифікованих програм для зниження витрат геймера у процесі гри та отримання переваг. Кіберспортивна аудиторія наразі вкрай чутлива до екстремального впливу комплексних ігрових рішень
Посилання
Proskurina, M.O. (2017). Struktura industriyi kompʺyuternykh ta tsyfrovykh ihor, yak chastyna natsionalʹnoyi ekonomky [The structure of the computer and digital games industry as part of the national economy]. Naukovyy visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu, issue 22, 58-62. [in Ukrainian].
Skavronsʹka, I.V., Mandziy, A.R (2017). Vplyv tsyfrovoyi ekonomiky na kreatyvni industriyi [The influence of the digital economy on creative industries]. «Molodyy vchenyy», issue 4 (44), 758-761.
Mark, J. P. (2008). The Video Game Explosion: A History from PONG to Playstation and Beyond, Bloomsbury Academi, URL: https://books.google.co.uk/books?id=XiM0ntMybNwC&pg=PA103#v=onepage&q&f=false [in England].
PWC (2024). Increase in developers/publishers' income from access to the digital game and related game services in Ukraine, 2022-2024. URL: https://drive.google.com/file/d/1P-9_w2EZPd8PzAvKNQxphHkbvPSyd-lL/view?usp=sharing [in Ukrainian].
Chyzmar, I., Hoblyk, V. (2021). E-sports organizations with franchised networks: formalization of technological and economic development based on optimal operation and upgrade of the hardware. Economic Annals-XXI, 187(1-2), рр. 146-162. [in Ukrainian]. DOI: https://doi.org/10.21003/ea.V187-15
Сomplex game solutions, 2022-2024. PWC, URL: https://drive.google.com/file/d/1P-9_w2EZPd8PzAvKNQxphHkbvPSyd-lL/view?usp=sharing(дата звернення: 17.03.2024).
PricewaterhouseCoopers database. URL.:: https://www.pwc.com/content/pwc/userReg/login.en_gx.html?redirectUrl=gG0V-55Ilpsw21J2UMYgbIH5ktcJLK2-lwWPau2GN84=&referrer=gG0V-55Ilpsw21J2UMYgbIH5ktcJLK2-lwWPau2GN84=&parentPagePath=/content/pwc/gx/en [in England].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Ivan Chyzmar, Robert Bacho, Aniko Chegil
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.