Оцінка здобувачами викладання облікових дисциплін із застосуванням цифрових тохнологій

Автор(и)

  • Аніта Борзан Будапештський економічний університет https://orcid.org/0000-0002-4301-0175
  • Барбара Кардош Будапештський економічний університет

DOI:

https://doi.org/10.58423/2786-6742/2023-3-368-381

Ключові слова:

бухгалтерський облік, розвиток освіти, інтерактивні дистанційні методи навчання, онлайн-семінари Teams, онлайн-іспити Moodle

Анотація

Дослідження представляє результати оцінювання студентами методів цифровізації у викладанні бухгалтерського обліку під час лекцій електронного навчання, онлайн-семінарів Teams та онлайн-іспитів Moodle. До аналізу також включені студенти зі ступенем бакалавра економіки, які були прийняті до нашого закладу з відповідними навичками ІТ, вивчаючи бухгалтерський облік як базовий економічний предмет у перших двох семестрах навчання вищих навчальних закладів. Студентами оцінено лекції електронного навчання на основі їх чіткості, професіоналізму, стилю викладу та узгодженості між теорією та практикою. Сприйняття студентами онлайн-семінарів та іспитів Moodle аналізується на основі відгуків студентів про курси, які викладаються в онлайн-системі адміністрування освіти Neptun. Вперше в історії вищої освіти Угорщини дане дослідження має на меті порівняти перший і другий семестри 2020/2021 навчального року, які викладалися повністю онлайн, за винятком кількох тижнів відвідування денної форми навчання восени 2020 року. Поточне дослідження має на меті дослідити ефективність методів цифровізації та, у разі нижчої задоволеності, надати рекомендації щодо покращення якості освіти та їх подальшого впровадження новітніх технологій викладання. Мета статті полягає в тому, щоб поінформувати викладачів і студентів вищих навчальних закладів, а також бухгалтерів-практиків про те, як студенти-економісти думають про ефективність залучення кожної онлайн-платформи до бухгалтерського навчання. Область дослідження була обрана з урахуванням узгодженості навчальної програми з бухгалтерського обліку та вимог до навчання та випуску. При формулюванні результатів основна увага була зроблена на коментарях студентів практико-орієнтованого навчання, що характеризується сильною розробкою цифрових навчальних програм.

Біографії авторів

Аніта Борзан, Будапештський економічний університет

PhD, доцент

Барбара Кардош, Будапештський економічний університет

PhD, завідувач кафедри, доцент

Посилання

Tóth Zs. (2007): Az üzleti alapon fejlődő e-learning korlátai. Új Pedagógiai Szemle, 57. évf. 3-4. sz. pp. 200-207.

Crisp, E. A. - Bonk, C. J. (2018): Defining the learner feedback experience. TechTrends, 2018. https://doi.org/10.1007/s11528-018-0264-y letölve: 2022. 08.02. DOI: https://doi.org/10.1007/s11528-018-0264-y

OECD (2005): e-Learning in Tertiary Education. Where do we stand? https://doi.org/10.1787/9789264009219-en, letöltve: 2022.08.02. DOI: https://doi.org/10.1787/9789264009219-en

Kopp E. – Saád J. (2021): A pandémia első hulláma a felsőoktatás-kutatások tükrében – Szakirodalmi áttekintés. Neveléstudomány, 3. sz. pp. 7-22. DOI: https://doi.org/10.21549/NTNY.34.2021.3.1

Petz A. (2020): Digitális oktatás és mesterséges intelligencia – egy digitális oktatási platform használatának tapasztalatai. Oktatásmódszertani tapasztalatok a Covid–19 idején, pp. 62-91.

Varga A. – Lászlóné Kenyeres K. – Falus O. (2020): Duális képzés és koronavírus. Kutatás a digitális oktatási tapasztalatok tükrében. Taylor Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Folyóirat. XII. évf. 1. sz. pp. 140-147.

Antal P. (2021): E-learning megvalósítások tapasztalatai és eredményei az Eszterházy Károly Egyetemen, https://doi.org/10.17048/AM.2020.169, letöltve: 2022.08.02. DOI: https://doi.org/10.17048/AM.2020.169

Horváth L. – Czirfusz D. – Misley H. – N. Tóth Á. (2021): Alkalmazkodási stratégiák a távolléti oktatás során hallgatói, oktatói és intézményi szinten. Neveléstudomány, 3. sz. pp. 23-42. DOI: https://doi.org/10.21549/NTNY.34.2021.3.2

Borzán A. – Szekeres B. (2021): A digitalizáció hatása a gazdasági szakismeretek és a számvitel oktatására. In: „Tehetség, szorgalom, hivatás” Tanulmánykötet. Magyar Rendészettudományi Társaság Vám- és Pénzügyőri Tagozat, Budapest, pp. 211-222., https://doi.org/10.37372/mrttvpt.2021.1.14, letöltve: 2022.08.02. DOI: https://doi.org/10.37372/mrttvpt.2021.1.14

The eLearning Action Plan – Designing tomorrow’s education. COM (2001)172 final. Communication from the Commission to the Council and the European Parliament, Brüsszel, 2001.03.28, letöltve 2022.02.01.

Molnár Gy. - Horváth Cz. J. (2010): Tapasztalatok elektronikus tanulási környezetről – A Moodle elektronikus keretrendszer leírása, használata. Híradástechnika, LXV. évf. 5-6. sz. pp.31-36., https://www.hiradastechnika.hu/2010_05_06m, letöltve: 2022.02.01. DOI: https://doi.org/10.4236/wsn.2010.21004

BITheory (2021): A Microsoft Teams és a Zoom összehasonlítása, https://bitheory.hu/a-microsoft-teams-es-a-zoom-osszehasonlitasa/, letöltve: 2022.02.01.

Microsoft Teams oktatási célokra. https://docs.microsoft.com/hu-hu/learn/educator-center/?source=mec, letöltve: 2022.02.01.

Borzán A. (2021): Digitalizációs technikák, avagy a Teams számvitel kurzusok hallgatói megítélése a BGE PSZK gazdaságinformatikus szakon. Projektoktatás a XXI. században. Óbudai Egyetem Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Kar, Budapest, pp. 95-107. https://projektkonferencia.rkk.uni-obuda.hu/konferencia-kiadvany

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-10

Номер

Розділ

Бухгалтерський облік і оподаткування