Маркетинг в період високої інфляції
DOI:
https://doi.org/10.58423/2786-6742/2024-6-146-160Ключові слова:
кризи, інфляція, 4P, етична реклама, cпіввідношення ціни та якості, yпаковка, cтиль рекламиАнотація
Дана публікація досліджує взаємозв'язок між маркетингом і кризами в періоди високої інфляції. В історії третього тисячоліття в Європі сталися три значні кризи: фінансова криза 2007-2008 років, економічна криза, спричинена пандемією Covid-19, і інфляційна криза, загострена післяпандемічним зростанням попиту та агресією Росії. Інфляція стала критичною проблемою, що впливає на економіки у всьому світі. В Угорщині особливо постраждав енергетичний сектор, що призвело до різкого зростання цін. Метою цієї статті є дослідження ситуації в угорській економіці та маркетингової діяльності в періоди високої інфляції та визначення того, що є етичним та ефективним маркетингом. Наші дослідницькі завдання були такими: 1. Огляд взаємозв'язку між маркетингом і кризами. 2. Збір даних у Північному Задунаї та столиці з грудня 2023 по січень 2024 року. 3. Визначення етичних маркетингових практик. 4. Аналіз змін у поведінці та вподобаннях споживачів. 5. Розробка стратегічних рекомендацій для компаній. Дане дослідження дало кілька важливих висновків: споживачі віддають перевагу співвідношенню ціни та якості, мешканці великих міст дотримуються своїх улюблених продуктів. Важливо, щоб упаковка та порції продуктів споживалися до закінчення терміну придатності. Гумористичні рекламні оголошення викликають змішані реакції, тоді як раціональні, інформативні оголошення надають перевагу над дратівливими стилями. Жінки більш схильні асоціювати нижчі ціни з нижчою якістю. Споживачі з низьким рівнем доходу вважають, що дешевші продукти є нижчої якості. Хоча наша вибірка не є репрезентативною, отримані результати логічно узгоджуються, що свідчить про необхідність їх перевірки на репрезентативній вибірці. Майбутні дослідження також повинні вивчити вплив цифрових рішень на ефективність маркетингу під час криз. Маркетингові стратегії повинні бути гнучкими в періоди високої інфляції. Компанії повинні використовувати цифрові можливості та підтримувати прозорість і достовірність. Ми сподіваємося, що причини інфляції незабаром зникнуть і Україна зможе відновити свій шлях розвитку.
Посилання
Grigoli, F. & Pugacheva, E. (2024). COVID-19 inflation weights in the UK and Germany,. Journal of Macroeconomics, 79, art. no. 103543, DOI: 10.1016/j.jmacro.2023.103543 DOI: https://doi.org/10.1016/j.jmacro.2023.103543
Skare, M., Gavurova, B. & Sinkovic, D., (2023). Unraveling the Dynamics of Inflation Persistence, A Long-Memory Analysis of Headline Inflation Convergence and Divergence in European Economies Contemporary Economics, 17 (4), pp. 406-423, DOI: 10.5709/ce.1897-9254.519 DOI: https://doi.org/10.5709/ce.1897-9254.519
Miklós, G. (2020). A MAGYAR ELADÓSODÁS ÉS A VÁLSÁG HATÁSAI. Köz-Gazdaság - Review of Economic Theory and Policy, 8(1), 77-86.
Pirohov-Tóth, B., & Kiss, Z. D. (2020). A munkaerő-piaci szereplők által tapasztalt foglalkoztatási kihívások a koronavírus-járvány idején. Opus et Educatio, 7(4). DOI: https://doi.org/10.3311/ope.408
Kovács, L., Keller K., Tóth-Kaszás N., & Szőke V. (2021). A covid19-járvány hatása egyes turisztikai szolgáltatók működésére: azonnali válaszok és megoldások. Tourism & Rural Development Studies/Turisztikai & Vidékfejlesztési Tanulmányok 2 DOI: 10.15170/TVT.2021.06.02.01 DOI: https://doi.org/10.15170/TVT.2021.06.02.01
Tóth, A., Kálmán, B.G., Poór, J. & Cseh Papp I. (2023). Impact of the Covid-19 pandemic on unemployment in selected countries and country groups. Regional Statistics 13, no. 3 DOI: https://doi.org/10.15196/RS130304
Hanusych, V. & Solnoki P. (2023). Az infláció és a munkanélküliség közti korreláció elemzés Ukrajnában és az Európai Unió országaiban. Кореляційний аналіз інфляції та безробіття в Україні та країнах Європейського союзу In Acta Academiae Beregsasiensis. Economics. 2023. 3. szám. pp. 25-38. DOI: https://doi.org/10.58423/2786-6742/2023-3-25-38
KSH hosszú idősorok. https://www.ksh.hu/stadat_hosszu
Damayanti, L. (2022). Handling Inflation In The World Of Marketing By Using Communication And Information Technology And Its Impact On Economic Growth, Tamansiswa Management Journal International, Vol. 4 No. 1, ISSN: 2775-166X DOI: https://doi.org/10.54204/TMJI/Vol412022007
Webster F. E., Largay J. A. & Clyde P. Stickney, (1980) The Impact of Inflation Accounting on Marketing Decisions, Journal of Marketing, Vol.44 P.17-9, 1980 DOI: https://doi.org/10.1177/002224298004400402
Semenova, E., (2023). Challenges of Organic Agricultural Marketing Smart Innovation, Systems and Technologies, 362, pp. 27-36. DOI: 10.1007/978-981-99-4165-0_3 DOI: https://doi.org/10.1007/978-981-99-4165-0_3
Fragoso Januário, J., Oliveira Cruz, C., Varum, H., & Faria e Sousa, V., (2023). Is housing becoming less affordable? A study of affordability in the Portuguese housing market Property Management, 41 (5), pp. 698-728. DOI: 10.1108/PM-08-2022-0059 DOI: https://doi.org/10.1108/PM-08-2022-0059
Jäckel, K. & Garai-Fodor, M. (2023), What Represents Value and Happiness for the Hungarian Generation Z in 2022-2023? IEEE 17th International Symposium on Applied Computational Intelligence and Informatics (SACI), Timisoara, Romania, pp.297-302, DOI: 10.1109/SACI58269.2023.10158648. DOI: https://doi.org/10.1109/SACI58269.2023.10158648
Marketing Trends: (2023). A spotlight on inflation, Mintel weboldal, Letöltve: 2023.04.15. https://www.mintel.com/insights/advertising-and-marketing/2023-marketing-trends-a-spotlight-on-inflation/
Hu, H., Guo, S., Zhen, L., Wang, S., & Bian, Y. A, (2024). Multi-product and multi-period supply chain network design problem with price-sensitive demand and incremental quantity discount, Expert Systems with Applications, Vol. 238, art. no. 122005, 2024, DOI: 10.1016/j.eswa.2023.122005 DOI: https://doi.org/10.1016/j.eswa.2023.122005
Agárdi I. (2017). Kereskedelmi marketing és menedzsment, Akadémiai Kiadó. DOI: https://doi.org/10.1556/9789634540168
Frohmann, F. (2023). Pricing Process Part 5: Monitoring Management for Professionals, Part F288, pp. 305-317. DOI: 10.1007/978-3-031-24591-6_12 DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-24591-6_12
Taskovski, Filip, (2023). The Impact of the Energy Crisis On Inflation in the Republic of North Macedonia. Southeast European Review of Business and Economics, 4(1):80-101 DOI: 10.20544/SERBE.07.01.23. P03 DOI: https://doi.org/10.20544/SERBE.07.01.23.P03
Kearl, M. (2023). Top Effects of Inflation on Consumer Behavior: Inflation Trends, Medallia weblap Letöltve: 2023.04.02. https://www.medallia.com/blog/inflation-effects-consumer-behavior-data-trends/
Bintoro, S. G., Sari, K., Zubaidah, D.D. & Atif, R. M. (2023). Framework of Green Banking and Green Corporate Governance in Indonesian, Volume 5, Issue 6, November-December, DOI: 10.36948/ijfmr. 2023.v05i06.7847 DOI: https://doi.org/10.36948/ijfmr.2023.v05i06.7847
Ebrahim, A.E. & Papp-Váry, Árpád Ferenc (2023) Tourism marketing and national parks. A systematic literature review. E-CONOM, 12 (1). pp. 24-35. ISSN 2063-644X DOI: https://doi.org/10.17836/EC.2023.1.024
Pintér R. (2023). A magyar kis-és középvállalkozások digitális érettsége–a digiméter index: az eredmények ismertetése. Vezetéstudomány/Budapest Management Review, 54(10). DOI: 10.14267/VEZTUD.2023.10.06 DOI: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.09.02
Lam, I., Thompson, P., & Shuman, P., The Impact of Business, Marketing, and Accounting Courses on Financial Literacy in South Florida High Schools, Journal of Student Research, 11(4)., 2022, https://doi.org/10.47611/jsrhs.v11i4.3142 DOI: https://doi.org/10.47611/jsrhs.v11i4.3142
Gill Carrie, (2023) The impact of inflation on media buys in 2023 mmgy Global weblap Letöltve: 2024.03.13. https://www.mmgyglobal.com/news/2023-media-inflation/
K&H: Halvány optimizmus az inflációs porondon. Marketing weblap. Letöltve: 2024.04.01. https://www.marketing.hu/cikkek/hirek/kh-halvany-optimizmus-az-inflacios porondon
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Róbert Nagy, László Józsa, Szilvia Szalai Módosné
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.